1.Livrarea mărfii.
                 Expedierea marfii se realizează în termen de  maxim 48 ore  de la data primirii comenzii prin metoda aleasa de Dumneavoastra. Costul de expediere pentru fiecare comandă este stabilit in functie de curierul ales. Marfa este livrată în ordinea în care au fost primite comenzile, până la epuizarea stocului.

În cazul unui număr mare de comenzi, unele articole pot fi expediate separat, într-un termen mai târziu, care nu depăşeşte totuşi 2 săptămâni de la data primirii comenzii. În acest caz, costurile de expediere se vor încasa numai o singură dată, la livrarea principală a mărfii, chiar dacă comanda se va realiza în mai multe rânduri. Acest lucru este valabil în cazul vânzării cu amănuntul. Termenul de realizare a comenzii se poate prelungi din motive care nu depind de firmă.

Preţurile sunt exprimate în lei şi conţin TVA.

2.Receptia mărfii,

          Am primit un produs in minus


Ne cerem scuze pentru problemele intampinate si iti stam la dispozitie pentru a le solutiona. Contacteaza-ne in termen de 24 de ore de la livrarea coletului la (sesizari@15lei.ro), vom face verificarile de rigoare si vom reveni cu un raspuns in maxim 48 de ore.
Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de la livrarea comenzii, nu vor fi luate in considerare.
Costul de transport este suportat de firma


            Am primit un produs cu defect

Inainte de expediere, produsele trec prin mai multe filtre de verificare insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect.
Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului la (sesizari@15lei.ro) , sa ne comunici sa ne comunici ID comenzi si codul produsului.
Transportul pentru returnarea produsului defect va fi suportat de catre noi.

Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de la livrarea comenzii, nu vor fi luate in considerare.

 

           Am primit un produs masura gresita


Ai primit o alta masura decat cea comandata de catre tine? Iti stam la dispozitie pentru a solutiona acesta problema.
Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi  la (sesizari@15lei.ro) in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici ID comenzi si codul produsului.

Costul de transport este suportat de firma

 

         Am primit un produs care nu ma multumeste ( marime / culoare / etc… )

Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră din terte motive ,dar respecta intrutotul comanda facuta, vor fi expediate înapoi la firma pe propria cheltuială, împreună cu formularul de retur completat. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi  la (sesizari@15lei.ro) in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, si sa ne comunici intentia ta

 

3.Dreptul de returnare a mărfii.
Potrivit prevederilor legale în vigoare, „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.”
Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate înapoi la firma Free Land Impex SRL Sos Oltenitei Nr 30 Bl 5A Sc 1 Ap 3 Sector 4 Bucuresti codpostal 041293, pe propria cheltuială, împreună cu formularul de retur completat. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs. Produsele vor fi expediate in forma lor originală, fără a fi deteriorate sau utilizate, iar produsele oferite in catalog ca și set vor fi transmise în întregime.


Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur (sesizari@15lei.ro).

Contravaloarea mărfii returnate va fi restituita în 10 de zile de la momentul preluării produselor returnate

Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin sistem bancar (op, western union).In cazul incare clientul doreste achizitionarea altui articol in locul celui returnat acesta poatea pot fi compensate valoric ,clientul achitind doar diferenta  (daca exista) si contravaloarea expeditiei . 
Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

.

4.Garanție.
Firma noastră asigură garanția tuturor produselor comercializate, potrivit dispozițiilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora (cu modificările ulterioare) și conform informațiilor privind garanția produselor descrise în certificatul de garanție a produsului, pentru fiecare produs în parte. În caz de lipsă de conformitate, puteți solicita, fără plată, repararea sau înlocuirea produsului. Aceasta va avea loc în termen de 15 zile de la data la care ne-ați informat asupra defectului! Garanția se validează cu certificatul de garanție și cu facture/bonul fiscal din colet. Articolele cu durată îndelungată de viață, care se defectează în 3 zile lucrătoare de la data cumpărării, vor fi schimbate. Pentru fiecare cerere de garanție se întocmește proces verbal, care va conține informatii privind produsul, data de achiziționare a acestuia, reclamația concretă cu care vă adresați serviciului de relații cu clienții.